Blogs “Kas es esmu”, ko publicēju pirms divām dienām, ir pārpublicēts vairākos i-neta medijos. Lūk, mazs sarakstiņš:
http://www.mango.lv/zinas/slavenibas/muziki/dziedataja-ella-blogo-par-savam-krutim.m?id=33008643
http://www.vipi.lv/1/4/?id_news=39588
http://www.kasjauns.lv/lv/news/ella-sak-blogot&news_id=24454
Komentētāji ir pacentušies un šim rakstam izveidojuši labu apmeklējumu, protams, aiz sevis atstājot mazu daļiņu darvas, kuru es nemaz nesākšu ķidāt, jo nav vērts. Bet, atgriežoties pie tēmas, cik viegli pievērst uzmanību kaut kādam "bullshit" rakstam par krūtīm, bet cik grūti cilvēkus informēt par tēmām, kas tiešām būtu tā vērtas, lai pamanītu, es veicu mazu aptauju.
Apskatīju vairākus rakstus par sevi. Gan tādus, kuros ir rakstīts tieši nekas svarīgs, sākot no virsraksta “Putnu mēsli uz Ellas brillēm”, gan tādus, kuros es sabiedrību uzrunāju par kaut ko svarīgāku - piemēram, savu jauno singlu vai konkrētas dziesmas panākumiem ārzemju topā. Un secinājums ir viens – interneta lasītāji daudz vairāk pieprasa bezvērtīgu informāciju, kuras vēlamais saturs ir saistīts ar dibeniem, krūtīm, seksu, piedienīgiem vai nepiedienīgiem skatuves apģērbiem utt., bet mazāk vēlas lasīt par lietām, kas būtu tā vērtas, lai pamanītu. Mīļie ļaudis, kā jūs domājat, kas mūsu sabiedrību ir tik ļoti samaitājis? Vai tikai nevarētu būt tā, ka paši vien esam pie tā vainīgi?
Mīļie ļaudis, kā Jūs domājat, vai blogs par to, ka Ella uztaisījusi jaunu miksu, sasniegtu tik daudz cilvēkus kā blogs, kura saturs skar iepriekš minētās TOP tēmas? Es esmu pārliecināta, ka nē... Un tā nebūt nav mana vaina, tā ir mūsu visu vaina, jo tieši mēs esam tie, kas šo pasauli ir padarījuši tādu, kāda tā ir. Te nu lieliski noder vecais labais ekonomikas skolotājas teiciens: "Kāds ir pieprasījums, tāds ir piedāvājums. Un tā tam būs būt vienmēr."
Tāpēc,latvieti spēcīgais, nākamreiz, kad atkal uzkāpsi virsū grābeklim, atceries, ka neviens cits kā Tu pats šo konkrēto grābekļa modeli nav izvēlējies!:)Varbūt labāk vienkārši paklausies šo un “uzgrūvē”? :)
Peace!
E.
DJ ELLA SOMETHING DEEPER from Elina Furmane on Vimeo.
Jo mazāk par tādām lietām satrauksies, jo mazāk galvassāpes būs ;) Ja cilvēkiem savas dzīves nav, tad bāzīs savus degunus citu dzīvēs labi dziļi... tādiem cilvēkiem sasniegumi neinteresē tikai klačas, baumas utt...
AtbildētDzēstNesaprotu kāpēc Tevi visi tā nodirš. Uzskatu, ka tava mūzika ir vienkārši LIELISKA un SUPERĪGA priekš Latvijas mūziķiem.. Pati esi skaista un seksīga, tērpi vienmēr ir satriecoši. Un atzīšos, ka man paziņas bija vienreiz uz tavu koncertu klusā ESSENTIAL, kad bija tas Ella vs. Discoteq (baltā versija laikam) un.. zinu, ka viņiem tu nepatīc kā dziedātāja (tik cik bija pa TV un presi skatījušies), bet pēc koncerta bija teksts "nu man jau Ella nepatīk, bet nu tas šovs bija vienreizējs". Man vienmēr ir patikušas tavas dziesmas, jo tu man asociējies ar tādu kaislīgu Miami-type DJmeiteni. :) Lai veicas. :)
AtbildētDzēstVipi / mango / kasjauns NAV mediji, bet ir prasti klozetpodi
AtbildētDzēstEs veicu profilaktisko matektomiju ar sekojošu rekonstrukciju, tāpēc ļoti labi zinu, atšķirību starp dabīgajiem un silikona buferiem. Kaut vai to, ka silikons neļum un nemaina formu. Ne tādā mērā kā dabiskas krūtis. Turklāt par tām smērēm, ko inteliģentā sabiedrībā sauc attiecīgi par ziedēm vai krēmiem-var Jau būt, ka Jūs tiešām tām ticat un tad silti iesaku vērsties tiesā par krāpšanu, taču, ja domājat, ka Jūsu versijai ir jātic mums, tad, kā cilvēkam, kam acīm redzot ir svarīgs uz sabiedrību atstātais iespaids, es tomēr iesaku atvērt kaut sākumskolas bērniem domātu anatomijas grāmatu un padomāt, vai un ko no tā, kas veido sievietes krūtis, var palielināt ar ziedes palīdzību!
AtbildētDzēstPilnīgi nepiekrītu tavam izteikumam, ka "Kāds ir pieprasījums, tāds ir piedāvājums. Un tā tam būs būt vienmēr."
AtbildētDzēstTūksto;siem žurnālu, neskaitāmi TV kanāli, filmas un daudz kas cits rada šo pieprasījumu. Cilvēki vairs paši nedomā, viņiem caur masu mēdijiem tiek "iepotēts", ko vajag pirkt. Tas attiecas gan uz modi, gan informāciju. Modē jau ir tas, ko lielrūpnieki ir saražojuši. Un lai tos visus sū.us pārdotu, talkā tiek ņemti masu mēdiji, plaši tiek stāstīts par kaut kādām jaunākajām tendencēm, modi utt. un cilvēciņi fiksi vien izpērk tukšas noliktavas.
chill out lady, tu tak esi duma... par shiim lietaam cepties... priecaajies ka vismaz kaut ko par tevi raksta... un uztaisi normaalu bloga dizainu, šis atgādina 12 gadiiga tiinja lapu...
AtbildētDzēstJebkuras ballītes beigās, sabiedrības krējums saiet sviestā!
AtbildētDzēstEsam tas, ko domājam. Ja nomāc tas "nepareizais priekšstats", kuru citi ir pieņēmuši, kas pašam šķiet absurds..ir vērts apstāties un padomāt - vai patiešām kkur nav noslēpusies doma, un stipri līdzīgs priekšstats pašam par sevi.
AtbildētDzēstNeiet runa par sabiedrību, bet par sevi pašu.
Palūkojies uz sevi, dari, ko vēlies darīt, izskaužot negativitāti un viss Tev izdosies!
Saskati labo - esi jauna, skaista, un ticu, ka arī sirdsgudra un pozitīva būtne! Atklāj sevi sev pašai!